Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. se alătură MPR Agency, într-un parteneriat pentru promovarea sănătăţii fizice a călătorilor din mijloacele de transport în comun. Campania „Sănătate pe roate” propune o abordare educativă cu privire la importanţa unei posturi corecte în timpul călătoriei şi va fi implementată pe durata unei luni în 530 de autobuze.


Iniţiativa reprezintă un pas important pentru îmbunătăţirea calităţii vieţii bucureştenilor, se arată într-un comunicat.

„Campania (...) urmăreşte să reamintească oamenilor că gesturile mici pot face diferenţe mari în sănătate, mai ales în această perioadă în care oamenii revin din vacanţă la şcoală sau la birouri. O postură corectă poate preveni multe probleme de sănătate, iar mijloacele de transport în comun sunt un loc excelent pentru a începe să practicăm acest obicei”, a declarat Andreea Cristea, CEO MPR Agency.

Campania va include sfaturi educaţionale în format video care vor rula în autobuzele din Bucureşti. Aceste clipuri vor furniza călătorilor informaţii despre cum să îşi menţină o postură corectă în timpul călătoriilor, precum şi sfaturi utile pentru a evita obiceiurile nesănătoase care pot afecta coloana vertebrală şi sănătatea în general.

„Transportul public local joacă un rol important în viaţa bucureştenilor şi suntem dedicaţi să le oferim o experienţă mai sănătoasă şi mai confortabilă în timpul călătoriilor cu vehiculele STB S.A.”, a declarat Adrian Criţ, director general.





Pediatru