Gral Medical a finalizat proiectul de dezvoltare până în anul 2025, iar bugetul de investiţii multianual prevede un efort financiar de 13 milioane de euro. Investiţia este alocată majoritar construirii a două spitale oncologice de tip greenfield, unul în Ploieşti şi altul în Craiova.


Sunt luate în calcul mărirea capacităţii spitalului din Bucureşti şi implementarea de servicii noi pe partea de spitalizare, se arată într-un comunicat.

În luna decembrie 2022, Gral Medical a început construirea spitalului oncologic din Ploieşti, s-au obţinut autorizaţiile şi s-au stabilit toate detaliile privind termenele şi începerea activităţii. Pentru spitalul oncologic din Judeţul Prahova, bugetul de investiţii va fi de 6,4 milioane de euro, şi va acoperi toate categoriile de costuri, atât partea de construcţii cât şi partea de echipamente medicale.

Spitalul OncoFort din Ploieşti este aşteptat de comunitatea medicală din regiune şi va oferi servicii medicale moderne şi performante, acoperind astfel nevoile serviciilor medicale oncologice din 3-4 judeţe învecinate. Spitalul va avea o suprafaţă de 1.465 mp şi o capacitate de 20 de paturi.

Este un concept nou, care oferă în acelaşi amplasament atât diagnosticul, cât şi tratamentul celor mai importante afecţiuni oncologice cu care se confruntă pacienţii - iar internările se vor efectua pe categorii de afecţiuni şi grade de diagnosticare, se subliniază în comunicat.

„Ne bucurăm că vom demara construirea primului spital din Ploieşti, nu a fost uşor să luăm această decizie având în vedere contextul economic din 2022. Atunci când operatorii de servicii medicale încearcă să îşi menţină rezultatele la nivelul anilor anteriori şi să fie rezervaţi la investiţii, noi am luat o altă decizie şi anume să investim în mai multe spitale. OncoFort este un brand puternic şi a dovedit că a reprezentat un model de urmat pentru mulţi antreprenori şi astfel s-a dezvoltat o nouă piaţă ce oferă mai multe opţiuni terapeutice pentru pacienţii din România”, a spus Robert Ṣerban, acţionar Gral Medical.

În anul 2022, pentru primele 11 luni, compania a reuşit să obţină o cifră de afaceri de 44 milioane de euro, iar evoluţia din ultima luna oferă şanse reale de a finaliza anul cu o cifră de afaceri de circa 49 milioane de euro -  foarte aproape de ţintă propusă de 50 milioane de euro, se mai arată în comunicat. Cele mai importante creşteri pe care le-a înregistrat compania au fost pentru serviciile de laborator, serviciile oncologice şi serviciile chirurgicale, care au reuşit să devanseze cu aproximativ 10% rezultatele din anii anteriori.





Medic