Johnson & Johnson marchează o nouă eră în parcursul său organizaţional, devenind companie globală de healthcare cu o identitate vizuală actualizată.


Brandul şi identitatea vizuală surprind cele mai bune aspecte ale grijii şi umanităţii asumate de către Johnson & Johnson, manifestând în acelaşi timp determinarea companiei de a îmbunătăţi sănătatea oamenilor din întreaga lume, se arată într-un comunicat.

De peste 135 de ani, Johnson & Johnson oferă produse şi soluţii de îngrijire a sănătăţii oamenilor din întreaga lume. Acum, compania îşi actualizează identitatea vizuală şi uneşte segmentul medTech cu cel farmaceutic sub numele de Johnson & Johnson, pentru a-şi întări puterea comună în domeniul îngrijirii medicale, se subliniază.

Anunţul marchează următoarea etapă în parcursul companiei Johnson & Johnson, care îşi foloseşte expertiza în medicina inovatoare şi tehnologia medicală pentru a preveni, trata şi vindeca boli complexe şi pentru a introduce soluţii mai inteligente, mai puţin invazive şi mai personalizate.

„Concentrarea noastră exclusivă asupra terapiilor inovatoare şi a soluţiilor medtech ne permite să inovăm în întregul spectru healthcare în moduri în care nicio altă companie nu o poate face. Unificarea celor doua divizii sub un brand actualizat Johnson & Johnson reflectă capacitatea noastră unică de a reimagina asistenţa medicală prin inovaţie transformatoare, rămânând în acelaşi timp fideli valorilor Crezului Nostru şi standardului de performanţă pe care pacienţii şi medicii îl aşteaptă de la noi”, a declarat Joaquin Duato, preşedinte al Consiliului de Administraţie şi CEO.

În viitor, cele două segmente ale companiei se vor conectata mai puternic la brandul Johnson & Johnson. În timp, Janssen, segmentul farmaceutic al companiei, se va numi Johnson & Johnson Innovative Medicine, iar segmentul tehnologiei medicale va continua să fie numit Johnson & Johnson MedTech.

Noua identitate de brand Johnson & Johnson construieşte pe baza principiilor fundamentale ale companiei, dar actualizează elementele cheie pentru a reflecta într-un mod incluziv, cald şi uman inovaţia şi valorile companiei, se subliniază.

Noul logo, culorile şi fontul vor fi lansate în timp pe toate materialele companiei, ambalajele produselor şi activele de branding.





Farmacist