Cristina Barbu este noul Country Head al companiei bio-farmaceutice Takeda în România.


Având aproape 20 de ani de experienţă în organizaţii farmaceutice cu focus major pe inovaţie, Cristina Barbu şi-a început cariera în cadrul companiei Eli Lilly & Company ca Brand Manager, mai întâi în România, apoi în Europa de Sud-Est. Ulterior, s-a alăturat departamentului global de neuroştiinţe din SUA, de unde a coordonat dezvoltarea strategiei globale de brand în Europa. Lucrând cu echipe multifuncţionale din primele 10 pieţe globale a reuşit să construiască şi să implementeze cu succes în cadrul acestor pieţe strategia privind ADHD.

În 2010, s-a alăturat echipei AstraZeneca România în calitate de director de marketing, unde a pus bazele unei echipe performante, cu ajutorul căreia a reuşit lansarea de noi produse prin implementarea de soluţii personalizate ce au contribuit la creşterea accesului pacienţilor la inovaţie. S-a mutat apoi în Marea Britanie unde a preluat roluri cu responsabilitate crescută, în ţările din Europa Centrală şi de Est. Ulterior, între 2018 şi 2020, a ocupat poziţia de Respiratory Commercial Director International pentru Asia, America Latină, Rusia, Orientul Mjlociu şi Africa.

„Mă alătur unei companii cu o tradiţie impresionantă, de peste 239 ani, în cercetarea şi dezvoltarea produselor inovatoare, bazată pe valori etice şi, înainte de toate, acest lucru mă onorează. Ne aflăm într-un context special, în care sănătatea şi sistemul medical se află pe buzele tuturor, prin urmare obiectivul meu principal este ca Takeda să contribuie la îmbunătăţirea stării de sănătate a românilor, prin terapiile sale inovatoare şi personalizate de ultimă generaţie, care salvează vieţi. Consider că pentru noi este esenţială consolidarea şi dezvoltarea parteneriatului cu autorităţile, cu comunitatea ştiinţifică şi cu asociaţiile de pacienţi. De asemenea, îmi doresc dezvoltarea şi creşterea echipei Takeda România”, a declarat Cristina Barbu.

Takeda îşi concentrează eforturile în patru arii terapeutice majore: oncologie, gastro-enterologie, hematologie şi boli rare, dar investeşte, de asemenea, şi în cercetarea şi dezvoltarea terapiilor derivate din plasmă şi în vaccinuri.

Takeda este o companie bio-farmaceutică globală cu o istorie remarcabilă de peste 239 de ani de activitate în slujba pacienţilor de pretutindeni. În toată istoria sa, Takeda a acţionat în linie cu valorile sale fondatoare - integritate, echitate, dreptate şi perseverenţă (Takeda-ism). Takeda îşi propune să-şi îndeplinească obiectivele prin luarea deciziilor în funcţie de 4 priorităţi: pacientul - plasarea pacientului în centrul tuturor acţiunilor, încrederea - câştigarea încrederii societăţii, reputaţia - consolidarea reputaţiei şi dezvoltarea afacerii. Pacientul, încrederea, reputaţia şi dezvoltarea afacerii reprezintă elementele care sunt parte a procesului de decizie şi a acţiunilor pe care Takeda le întreprinde, pentru a-şi onora angajamentul faţă de calitate şi pentru a face lucrul corect de fiecare dată. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi https://www.takeda.com