O nouă companie farmaceutică globală, Viatris, a fost lansată luni, în urma fuziunii dintre Mylan şi Upjohn, o fostă divizie Pfizer. Viatris are un portofoliu divers şi diferenţiat, bazat pe expertiză comercială şi de reglementare de nivel mondial, şi oferă medicamente de încredere, care tratează nouă din 10 cele mai importante cauze ale decesului clasificate de OMS.


Compania lansată luni, cu sediul central în Statele Unite, are o echipă formată din 45.000 de oameni, care lucrează pentru a creşte accesul la medicamente în mai mult de 165 de ţări şi teritorii.

Portofoliul Viantris cuprinde peste 1.400 de molecule într-o gamă de arii terapeutice majore, inclusiv cele mai bune produse din clasa lor, cele mai cunoscute branduri, iconice la nivel global, medicamente generice, inclusiv generice de brand şi complexe, biosimilare şi produse cu eliberare fără reţetă. De la sănătatea cardiovasculară la oncologie, Viantris oferă opţiuni de tratament de calitate în peste 10 arii terapeutice majore care acoperă o mare varietate de boli netransmisibile şi contagioase.

De altfel, anunţă compania, acest portofoliu divers şi diferenţiat, bazat pe expertiză comercială şi de reglementare de nivel mondial, oferă medicamente de încredere, de calitate, care tratează nouă din 10 cele mai importante cauze ale decesului clasificate de Organizaţia Mondială a Sănătăţii (OMS) şi peste 200 din medicamentele noastre se află pe Lista Medicamentelor Esenţiale a OMS.

Reprezentanţii noii companii spun că, în afară de sediul central, Viantris are centre globale în Pittsburg (SUA), Hyderabad (India) şi în Shanghai (China).

De asemenea, compania are aproximativ 50 de unităţi de producţie în întreaga lume şi resurse tehnice care includ peste 2.500 de oameni de ştiinţă, peste 1.000 de experţi în reglementare şi peste 600 de cadre medicale şi profesionişti în domeniul siguranţei produselor în întreaga lume – cu toţii determinaţi să contribuie la progrese importante.

„Avem una dintre cele mai puternice infrastructuri comerciale globale din domeniu, cu acoperire neegalată în America de Nord, Europa, regiunea Asia Pacific şi pieţele emergente. Cele patru segmente ale afacerii noastre – Pieţe Dezvoltate, Pieţe de Creştere, Greater China şi Japonia, Australia şi Noua Zeelandă (JANZ) – ne permit să deservim pacienţii prin intermediul a peste 60.000 de clienţi, incluzând unităţile de vânzare cu amănuntul şi farmacii, distribuitori, guverne, instituţii, medici şi alţi clienţi”, mai precizează reprezentanţii Viatris.