Versa Media a finalizat procesul de rebranding și începând de astăzi devine MedicHub, concept ce reflectă viziunea actionariatului.

Noțiunea de ”rebranding” este asociată cu o suită de acțiuni. Ea reprezintă o strategie de marketing, prin care un nou nume, o nouă siglă și o nouă imagine este asociată unui brand deja existent pe piață și cu o poziție clar definită, cu intenția de a crea o diferențiere în percepția consumatorilor, clienților, competitorilor, și a altor factori activi din piața în care activează. Aceste schimbări au ca scop repoziționarea companiei pe piață și totodată transmiterea unui mesaj nou din partea conducerii.

Versa Media este fără doar și poate un brand stabil, cunoscut în piața medicală românească datorită publicațiilor tipărite de specialitate precum: Medic.ro, Farmacist.ro, ORL.ro, Pediatru.ro, Ginecologia.ro, Psihiatru.ro, Infecțio.ro, Oncolog-Hematolog.ro, Practica Veterinară.ro și publicarea revistei Societății Române de Pneumologie.  Aceste publicații nu sunt însă singurele produse în portofoliul de activități al companiei, ci ele susțin serviciile de tip BTL către piața medicală și farmaceutică, organizarea de evenimente, servicii de telemarketing și teledetailing, platforma de e-learning și altele.

În anul 2016, compania a realizat urmatoarele:

- 63 de evenimente de tip național și regional cu un total de 15,000 de participanți;

- 82 de campanii de telemarketing prin care au fost promovate 56 de evenimente și au fost livrate clienților 149,198 de scripturi;

- 12,217 de absolvenți ai cursurilor medicale derulate pe platforma de e-learning, în urma celor 19 cursuri organizate cu implicarea a 18 profesori.

Surse din interiorul companiei precizeaza ca cifra de afaceri estimata pentru finele anului 2016 va fi de 1,6 milioane EUR.

Dr. Wargha Enayati a declarat: ”Sunt bucuros că am achiziționat o companie tânără și dinamică în al cărei portofoliu se regăsesc toate mijloacele de comunicare cu lumea medicală. Apreciez că această achiziție este un prim pas într-un plan ambițios, iar viziunea mea este să transform compania, prin serviciile cu valoare adăugată pe care le oferă medicilor, într-un adevărat centru de referință, hub pentru medici.”

Începând cu 9 Decembrie 2016, Versa Media va apărea pe piață sub o nouă identitate – MedicHub. Misiunea MedicHub este să devină punctul de întâlnire al tuturor profesioniștilor din sănătate din România, să-i ajute să se perfecționeze în continuu, să-și cultive pasiunea profesionala și să câștige timp. Oferindu-le celor din lumea medicală informație de actualitate, disponibilă de pretutindeni și în timp util, și, facilitând colaborarea prin intermediul unei comunități care conectează profesioniștii din sănătate, MedicHub va răspunde nevoilor reale ale medicilor, farmaciștilor, studenților la UMF si asistentilor medicali din România.  MedicHub își propune să câștige timp, când totul este contratimp.

Viziunea MedicHub este să conecteze lumea medicală într-o rețea online funcțională.

Ultima decadă în piața serviciilor medicale a cunoscut schimbări majore de abordare, tratament și rezultate față de provocările cotidiene din sănătate. Aceste schimbări pot fi centrate pe două concepte: inovație și comunicare.

Astfel, publicul țintă pentru această companie, partenerii acesteia, beneficiarii serviciilor de comunicare și promovare sunt informați pe 9 Decembrie că MedicHub este o companie inovatoare, performantă și pregatită să răspundă tuturor solicitărilor.

Despre activitatea profesională a doctorului Enayati și portofoliul de companii

În 1995 a fost fondat Centrul Medical Unirea (CMU), iar Dr. Enayati a deținut funcția de Președinte.  Din 1996 și respectiv 1997 Dr. Enayati este Medicul Ambasadei Germaniei la București și a birourilor Lufthansa la București.

În 2007 a adus în acționariatul Centrului Medical Unirea fondul de investitii 3i, unul dintre giganții mondiali din domeniu. În prima parte a anului 2010 a fost finalizat procesul de vânzare a unei participații majoritare către fondul de investiții Advent International. Este vorba de cea mai amplă tranzacție de pe piața serviciilor medicale private din România, la acea dată. Odată cu fuziunea cu Euroclinic la începutul anului 2011, și cu acordul Familiei Regale, Centrul Medical Unirea a devenit Rețeaua privată de sănătate Regina Maria, cea mai mare rețea privată de sănătate din România.

Tot în 2010 experiența profesională acumulată și un vis de lungă durată au dat naștere Fundației Regina Maria. Proiectele Fundației se adresează persoanelor aflate în dificultate prin intermediul a două mari direcții: sănătate și educație. http://www.fundatiareginamaria.ro

Dintre aceste proiecte trebuie menționate cele 2 policlinici sociale, din Baba Novac și Sala Palatului, pentru persoane fără venituri/cu venituri modeste, probabil, primele de acest gen din țară.

Următoarele proiecte ale doctorului Enayati se concentrează în jurul serviciilor pentru vârstnici (reședință, spital de recuperare, geriatrie etc.).

Despre MedicHub

MedicHub este o companie  înfiinţată înca din 2003, al cărei obiectiv principal îl reprezintă dezvoltarea canalelor de comunicare pentru educaţia medicală şi farmaceutică continuă.

De peste 12 ani MedicHub în România este un jucător important în publicarea de reviste medicale de specialitate și organizarea de manifestări medicale dedicate specialiştilor în ORL, (Forumul ORL.ro), în psihiatrie (Forumul Psihiatru.ro), în ginecologie (Forumul Ginecologia.ro), în pediatrie (Conferințele Pediatru.ro), pentru medicii de familie (Conferințele Medic.ro) și farmaciști (Conferințele Farmacist.ro) precum si organizarea de evenimente, servicii de telemarketing și teledetailing, platforma de e-learning și altele.