MedicHub anunţă parteneriatul media cu WeContent Festival 2022, singurul eveniment dedicat content marketingului care se desfăşoară în aer liber, în format de festival. Experţi internaţionali, influenceri, branduri, antreprenori şi agenţii îşi dau întâlnire pentru a descoperi noi direcţii de comunicare şi eficientizare a eforturilor de creare de conţinut.


Speakerii şi participanţii se vor bucura, pe 26-27 mai la Palatul Ştirbey din Buftea, de 3 scene, 8 masterclass-uri, peste 1200 de participanţi (fizic şi online), multiple oportunităţi de a învăţa lucruri noi, de a aprofunda informaţii şi de a crea conexiuni. În total, vor fi prezenţi peste 20 de speakeri din Olanda, UK, Belgia, Germania, Spania şi Danemarca.

Organizatorii îşi propun ca acesta să fie unul dintre cele mai inovatoare evenimente în domeniu, cu scopul consolidării unei comunităţi de content marketing la nivel european. Participanţii sunt dornici să descopere tendinţele de la oameni valoroşi şi cu expertiză internaţională şi să depăşească împreună provocările marketingului de conţinut.

Atmosfera de festival este un bun prilej pentru a îmbina lecţiile valoroase împărtăşite de experţi cu relaxarea oferită de un ambient interactiv, creat de brandurile partenere.

Printre cei care vor susţine workshop-uri captivante se numără şi britanicul Jon Mowat, care propune un masterclass cu tema Video marketing for the medical and pharma industries”. Mowat este expert în strategie video, autor şi trainer renumit, cu peste 12 ani de experienţă la BBC şi consultanţă oferită brandurilor de top, precum Pfizer, Novartis, P&G şi altele.

Workshop-ul său va viza importanţa conţinutului video în industria medicală şi farmaceutică, ca liant în comunicarea dintre medici, specialişti şi pacienţi. El îi va ajuta pe participanţi să înţeleagă cele mai bune practici în crearea de conţinut video şi va furniza exemple valoroase de la mărcile farmaceutice de top.

Cursul este împărţit în două sesiuni, una de teorie, alta interactivă, gândite sub forma unui atelier, în urma cărora participanţii vor putea să-şi însuşească cunoştinţele necesare dezvoltării unui plan de conţinut eficient, care să genereze rezultate.

Pentru mai multe detalii şi pentru achiziţia de bilete, intraţi aici.