Claudiu Cheleş, în prezent Patients & Customers Value Head la Roche România, preia poziţia de director general Ad-Interim Roche Pharma România, începând cu 1 octombrie 2020. Claudiu Cheleş îi urmează în funcţie lui Martine Draullette, care a condus filiala locală a grupului Roche timp de cinci ani.


Licenţiat în medicină, Claudiu Cheleş, a absolvit Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila” din Bucureşti şi deţine un MBA în Administrarea Afacerilor de la Caledonian University din Glasgow. Claudiu Cheleş s-a alăturat echipei Roche România în 2016 în poziţia de Sales Director şi are o experienţă de peste 20 de ani în industria farmaceutică, în poziţii de conducere locale si regionale, precum Sales Director, Business Unit Head şi Franchise Head CEE, General Manager, în companii cu modele de business variate ca Servier, Glenmark, Valeant şi Novartis.

„Doresc să îi mulţumesc lui Martine Draullette pentru contribuţia sa deosebită la întărirea reputaţiei companiei şi pentru eforturile sale de sprijinire a accesului pacienţilor la inovaţia în domeniul medicinei. Mai departe, ne dorim ca întreaga societate să beneficieze de pe urma celor peste 120 de ani de tradiţie a companiei Roche în cercetare şi inovare. În perioada următoare, nevoile medicale ale românilor vor continua să crească, iar obiectivul nostru este să venim cu soluţii medicale inovatoare care îmbunătăţesc calitatea vieţii pacienţilor având în acelaşi timp un cost mai redus pentru societate şi sistemul de sănătate din România. Vom continua, de asemenea, să lucrăm cu partenerii noştri din industria farmaceutică şi din mediul profesional pentru a asigura un acces cât mai larg la servicii medicale de calitate, pornind de la diagnosticarea corectă a pacienţilor şi până la alegerea tratamentului potrivit pentru fiecare dintre ei”, a afirmat Claudiu Cheleş, director general Ad-Interim Roche Pharma România.

În cadrul poziţiilor sale de Sales Director şi Patients & Customers Value Head (Sales&Marketing), Claudiu Cheleş a avut o contribuţie esenţială la crearea structurii comerciale a companiei prin identificarea unor soluţii inovatoare dedicate pacienţilor şi profesioniştilor din domeniul medical. În noul său rol se va concentra pe întărirea relaţiilor cu mediul de reglementare şi partenerii externi pentru a asigura pacienţilor români accesul la cele mai noi descoperiri şi tehnologii din domeniul medical, într-un mod sustenabil pentru sistemul de sănătate din România.