Optical Investment Group devine cel mai mare jucător de pe piaţa de optică medicală din România, prin fuziunea a patru companii importante din domeniu.


Optical Investment Group (OIG) devine cel mai mare jucător de pe piaţa de optică medicală din România, prin fuziunea prin absorbţie a companiilor Optical Network SRL, Optiplaza SRL, Mann Optic şi Optic Planet.

În urma acestei fuziuni, Optical Investment Group deţine cea mai mare reţea de optică medicală din România, cu o cotă de piaţă de aproximativ 10% şi 102 magazine în 29 de localităţi din ţară: 77 de magazine OPTIblu, 23 magazine Optiplaza şi 2 magazine de nişă pe segmentul premium market, sub numele O51, în Bucureşti.

Toate cele 102 magazine, atât cele stradale cât şi cele amplasate in centre comerciale, cuprind cabinete dotate cu echipament ultramodern pentru măsurarea dioptriilor şi adaptări de lentile de contact. Compania este prezentă, de asemenea, şi în sectorul de e-commerce, deţinând 2 magazine online optiblu.ro şi optiplaza.ro. Cifra de afaceri consolidată a companiilor care sunt astăzi încorporate în OIG a fost de peste 105 milioane de lei în 2020.

„În 2021, vom continua consolidarea reţelei de retail de optică medicală existente, urmărind o creştere a afacerilor de 30%. Vom investi constant în evoluţia noastră şi a angajaţilor noştri, ca şi până acum, urmărind cu atenţie inclusiv oportunităţile de achiziţie a altor magazine. În cei aproape 17 de ani de activitate, am inovat constant şi am adus, în premieră, nenumărate mărci de produse pe piaţa din România. Într-un an în care provocările au fost mari din punct de vedere financiar, noi am ales să mizăm pe unitate, pe valoarea lui «împreună»” , a declarat Raluca Cîmpianu, CEO Optical Investment Group.

În prezent, Optical Investment Group are 700 de angajaţi şi peste 150.000 de clienţi fideli activi.

 

ORL