Reduceri la platformele de livrare de mâncare la domiciliu, la restaurante, la taxi, sau bilete mai ieftine la festivalurile de muzică sunt stimulentele oferite de autorităţile sanitare engleze, pentru a promova vaccinarea în rândul tinerilor.


Ministrul Sănătăţii, Sajid Javid, le-a îndemnat pe persoanele cu vârste între 18 şi 29 de ani, mai reticente să se vaccineze, „să profite de aceste reduceri”, informează EFE, preluată de Agerpres.

 Le-a amintit tinerilor că vaccinul anticoronavirus nu-i protejează doar pe ei şi pe apropiaţii lor, ci le va permite facă multe dintre lucrurile de care le este dor.

Potrivit unui comunicat al autorităţilor sanitare, aplicaţii de taxi precum Uber şi Bolt vor oferi discounturi la servicii şi inclusiv o cursă gratis la centrele de vaccinare, iar tinerii îşi vor putea cumpăra mâncare la preţ redus de pe platforme precum Deliveroo, Uber Eats sau Pizza Pilgrim.

Ministerul britanic al Sănătăţii, care a amenajat puncte de vaccinare pentru tineri în galerii de artă şi centre comerciale, a menţionat că în următoarele zile vor fi anunţate noi facilităţi, care ar putea include reduceri la restaurante sau bilete mai ieftine la cinematografe sau la festivalurile de muzică.

Până la 30 iulie, circa 67% din tinerii cu vârste cuprinse între 18 şi 29 de ani au primit prima doză de vaccin anticoronavirus, faţă de 88,5% din totalul populaţiei adulte (46,8 milioane de persoane). Circa 72,1% din adulţi - 38,12 milioane - au schema completă de vaccinare.


Alergologia